Čekić

Објавила Puff , среда, 7. мај 2014. 14:27

Ustala sam tog jutra i razbila mu lobanju. Ležao je smireno na krevetu, sanjajući ko zna šta o ko zna kome, prišla sam sa leve strane i čekićem obloženim crnom gumom zamahnula najjače što mogu. Na tren pomislih da će ustati držeći se za glavu i pogledati me čudno, ali ostao je da leži u istom položaju dok je krv podlivala na lobanji. Nisam ni slutila da mogu tako jako da zamahnem.
Ćelava glavurda sa hematomom veličine Rusije vrirela je iz zamrzivača. Nije mogao da stane ceo u zamrzivač pa sam sedela naspram njega i posmatrala komičnu scenu. Glava i ruka su izvirale iznad ivice, kao da osmatraju situaciju. Uzeh kohinjski nož, onaj reckasti za hleb, i prionuh na posao. Par minuta kasnije pločice u kuhinji su imale crvenkastu boju.
Dve kese za đubre, pune do vrha, curkale su po hodniku praveći užasnu horor scenu. Sad već znam da nije trebalo tako, ali džaba. Čekam da padne mrak, pa ću odvući kese u kontejner i otići kod babe i dede u selo da odmorim glavu. Mrak samo što nije pao, pa počeh pripremati gumene rukavice i čizme u tonu. Krv se slivala niz čitave stepenice,  pa sam proklizavala skroz do izlaza.
Dovlačim jednu kesu i ostavljam je pored kontejnera, jer je debeli pretežak da bih ga podigla, a onda odlazim po drugu. Vučem, dok se kesa cepa ostavlja deliće mesa iza sebe. I taman da završim sve i pobednički protrljam ruke shvatim da na deset koraka od mene stoji lik sa orlovskim nosem, pored medveda sa čekićem umesto šake. Crvenooki medved je držao smešnog baticu u roze helankama, naopačke, dok mu se ovaj drugi unosio u facu. Na tren se pogledasmo. Zatim su i oni i ja nastavili.

Uzeh da čitam "Lolitu" dok se napolju čulo: "Vraćaj nam jebeni domen, sad će medved glavu da ti iščuka!!". Čekići  su ovih dana u modi.

1 Response to "Čekić"

Митоман Says:

Čekići su uvek u modi. Dobra priča. <3

Постави коментар