Kafa

Објавила Puff , понедељак, 22. септембар 2014. 23:00

Sedeli smo jedno preko puta drugo u tom užasnom i bučnom mestu, pili kafu. Zapravo pili kafu. I dok sam se trudila da delujem opušteno, on je gledao u moje noge. Onako sa ciganskom slašću je prelazio očima gore dole, a zatim se zaustavio na kolenima, dok mu je cigara nezainteresovano visila na vrhovima prstiju.
-Koliko ima? Godinu? Dve?
-Četiri ustvari.
-Zaista? Jebote, pa da.
Nastavio je da zvera.
-I šta sad?
-Sad? Pa ništa, popijemo kafu u ovom kafiću. I idemo kući.
-Zaista?
-To si već rekao. Da.
-Okej. Znaš da sam oženjen?
-Znam. Videla sam na fejsu.
-Sjajno. Volim je, znaš.
-Znam.
Nisam znala. Popila sam dug gutljaj vodurine sa nekim semenjem koje je plutalo po površini.
-Možemo i da odemo mojoj kući?
-Ne možemo. Ali hvala na pozivu.
-U pravu si, ne možemo. Ne znam šta mi je. Volim tvoje noge.
-Znam.
Ustali smo i krenuli ka izlazu.
-Tu mi je auto. Hoćeš da te povezem?
-Ne moraš.
-Okej, ionako moram da je pokupim sa posla.
Krenuo je ka bulevaru, pa se okrenuo.
-Jebi se, znaš! Mogla je biti dobra priča.
Pokazala sam mu srednji prst. Nije.

0 Response to "Kafa"

Постави коментар