Sanjati dan

Објавила Puff , петак, 26. септембар 2014. 13:02

Usnila sam jedan san,
Kao ja vučem neku krpu,
I na krpi leži pospan dan
I kroz taj dan ja tad vidim svrhu

Usnila sam i mnogo više
I proleće i sneg, a i kišobrane
Da se valjda sakriju od kiše
Ti dani što sad svrhu brane

I sve u tom snu beše polako
Od neba sto se valjalo po zidu
Pa sve do oblaka sto ređahu se lako
Jer dan sa svrhom svi imaše u vidu

I nosijah džak prepun dana
Sto svrhu kroz sebe utkanu imade
I u džaku tom sakrila se nada
Pa se celo polje orilo od nade

Oh, kakav je to san bio!
Poseban san, sa svrhom od dana
I ta nada, nikad bolje nade,
Sabijeni u deliću moga sana.

A onda se san sam rasanio
Pa se probudih u čudu i  muci.
Ni krpe, ni svrhe, ni dana
Samo nada ostala u ruci.

0 Response to "Sanjati dan"

Постави коментар